Egy mozibuzi kultnaplója

Minden, ami mozgókép, irodalom, geekség.

És így lettem újra hatéves, kanapén ugráló gyerek a Power Rangers trailertől

power-rangers-trailer-image-11.pngPersze önmagam kevésbé hangsúlyos képmásában éledtem újra a Power Rangers teljes előzetesét elnézve, és aki gyerekként kedvelte ezeket a karaktereket, az gyakorlatilag lelkesedni fog. Fogták őket, áttették napjainkba, mint valami klasszik felnövéstörténet, és valahogy olyan eszméletlenül jól néz ki, hogy nehezen tudom magam lenyugtatni.

Három dolog azonban biztos:

  • Némi fejvakarásra ad okot, hogy a sztorit író szakemberek közül elég sok dolgozott az utóbbi évek leggányabb, legbutább blockbusterein.
  • Elizabeth Banks kinézete eléggé kiváló másolata a sorozatbeli gonosznak, mégis többször kell majd látnom ahhoz, hogy megszokjam a kinézetét. Valamint a motivációját kérlek írjátok meg rendesen, ne csak azért akarjon gonoszkodni, mert na.
  • Ilyen jó hangulatú, kellemes trailert már rég láttam.


Lessétek meg ti is, garantáltan megpróbál majd előbújni belőletek a gyermeki énetek. Én szóltam!

A bejegyzés trackback címe:

https://egymozibuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr1112140827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobby Newmark 2017.01.22. 02:06:43

Még a jó minőségű, 80as évekbeli anyagból is bődületesen szar filmeket gyártottak, egy eredetileg is elképesztően halálgagyi dologból szerinted mi lesz?

baloghnorbertbela 2017.01.22. 11:16:29

@Bobby Newmark: Valószínűleg csak a múltidézés beszél belőlem, mert a rajta dolgozó szakemberek egy részét filmek közelébe sem engedném. Igazából ez guilty pleasure kategória lesz nekem 2017-ben. :D

baloghnorbertbela 2017.01.22. 22:59:08

@Bobby Newmark: Egyébként most picit utánanéztem a Power Rangers felhozatalnak, hogy merre fejlődött, és azt vettem észre, hogy a baj inkább nem a halálgagyiságból fakad, hanem, hogy ez a sorozat mindig is olcsóságnak kinéző, full komolyan vehetetlen, és nevetséges volt. Nem kampányolok egy 2,5 perces szösszenet láttán, mert tudjuk, hogy a trailerek miért ilyen jók általában, de engem ez 2017-ben jobban meggyőzött, mint bármelyik korábbi sorozat, vagy film.

Egy mozibuzi kultnaplója

Érdeklődési köreimben elszenvedett élményeim mondatokká formált kivonatai

Friss topikok

Címkék

2016 (7) 6/10 (7) 7/10 (4) akció (8) amerika (4) animáció (6) animációs film (4) dráma (8) fantasy (4) film (16) horror (4) kaland (5) kritika (20) movie (17) sorozat (5) thriller (4) Címkefelhő
süti beállítások módosítása